2010. november 14., vasárnap

Iker Casillas

 
 
 
 
 
 
Iker Casillas

Születési dátum: 1981. május 20
Magasság: 185 cm
Állampolgárság: spanyol



Karrier:
Iker Casillas a spanyol Real Madrid és a spanyol labdarúgó-válogatott első számú világbajnok kapusa. Ő a spanyol labdarúgó-válogatott és a Real Madrid csapatkapitánya.


A pályán

Fotózáson



Magánélet:
Iker barátnője Sara Carbonero televíziós riporter, de korábban járt a Miss Spanyolország Eva Gonzalezzel is többek között.
 
 
Sarával és Evával
ÉRTÉKELÉS:
 

4 megjegyzés:

  1. Casillas nem is értem mit keres itt.
    Oké, lehet hogy ő az egyik legjobb kapus a világon, meg lehet, hogy gyönyörűbbnél gyönyörűbb barátnői voltak, de hogy jó pasi lenne...
    Ha szembe jönne velem az utcán, nem nézném meg magamnak, mert annyira átlag.
    Nálam: ***

    VálaszTörlés
  2. Én nem értek veled egyet. Szerintem Iker igenis jó pasi

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is jó pasi :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem nem egyszerűen jó pasi.
    Istenem én oda vagyok érte
    meglátom és kiugrik a szívem a helyéről.:)
    Ő a világon a legjobb kapus.(LL)

    VálaszTörlés