2010. november 14., vasárnap

Fernando Torres




Fernando Torres



Születési dátum: 1984. március 20.
Magasság: 185 cm
Állampolgárság: spanyol



Karrier:
Fernando az FC Liverpool játékosa, Európa-és világbajnok labdarúgó.
Botrány:
Hát, arról még nem hallottam…




Magánélet:
Fernando példás családapa. Gyerekkori szerelmét, Olalla Domninguezt 2009 májusában vette feleségül teljes titokban, csak két tanú előtt nyolc év együttjárás után. Olalla ekkor már előreheladott, héthónapos terhes volt. Kislányuk, Nora 2009. július 8-án született meg. A házaspár újra gyermeket vár.
Fernando és Olalla
Gyerekekkel




ÉRTÉKELÉS:


9 megjegyzés:

  1. Tuti Fernando fog nyerni, mert neki van a legnagyobb szurkolótábora (egy kicsit többen is szavaztak rá, mint a többiekre, ami azért igazságtalan). De azért most komolyan. Tényleg ő lenne a legszexibb? Az lehet, hogy helyes meg aranyos (már aki odavan a szeplőkért), én is bírom focistaként, és szorítottam neki a vb-n is.
    De hogy SZEXI lenne... Ne hülyéskedjetek már. Az egész mezőnyben szerintem ő az egyetlen, akinek nincsen kidolgozott teste, sem semmi szexepilje. Már mitől lenne ő a legjobb? Nincsen benne semmi férfias nyers erő, úgy néz ki, mint egy langaléta szeplős kölyök. (Meg a kiszőkített haj...) Max aranyos és szimpatikus. Ennyi.
    Nálam: ***

    VálaszTörlés
  2. Szerintem meg Torres szexi, és nem langaléta szeplős kölyök!

    VálaszTörlés
  3. Bocs, ha megbántottalak, de mindenkinek más a véleménye és az ízlése.
    Szerintem az összes többi focista klasszisokkal jobb pasi nála.

    VálaszTörlés
  4. Hát a dolog úgy működik,hogy mindenkinek más tetszik,lehet,hogy neked nem jön be egy langaléta szeplős kölyök,de nagyon sok minden szól Nando mellett.Én nagyon szeretem őt,de mondjuk a spanyolokkal alapból elfogult vagyok,nem tehetek róla :D
    Reg

    VálaszTörlés
  5. Tudom hogy nem ez a legfontosabb de a Nora-s résznél az 1. két képen nem Nora van, hanem az 1.-n az egyik szurkoló babájával, a 2.-on meg Hugoval, az unokaöccsével :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Bea!
    Dehogynem fontos. Köszi, hogy szóltál, én ennyire nem vagyok képben... (Egyébként aranyos ezekkel a babákkal)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem nem csak a dagadó izmoktól lehet valaki szexi. Jó, igen tudom sokat számít a külső, mégis úgy gondolom a belső kisugárzás és a jellem a fontos. Nagyon vonzónak tartom Fernandót, úgy ahogy van, a szeplőivel és a visszafogott kisfiús komolyságával együtt. Valóban nem vagyunk egyformák, minden embernek más lehet vonzó. A spanyolokkal szemben én is elfogult vagyok egy kicsit azt hiszem és Fernandó mellett voksolok. Nekem minden téren bejön ez a "kölyökképű, szeplős, langaléta", ahogy Kenzie írta. Tényleg aranyos és nagyon-nagyon szimpatikus!

    VálaszTörlés
  8. Szerintem Torres nagyon jól néz ki... Eszméletlen aranyos arca van és ez teszi nagyon helyes pasivá :)

    VálaszTörlés
  9. IMÁDOM!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés